فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
مسابقات بین‌المللی بوکس - ازبکستان
مظاهری، ابراهیمی و ستارپور جمعه وارد رینگ می‌شوند

در ادامه تورنمنت بین‌المللی ازبکستان کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان روز جمعه در نخستین دیدار خود به مصاف برنده دیدار برزیل و ازبکستان می‌رود.

خبرگزاری فارس: مظاهری، ابراهیمی و ستارپور جمعه وارد رینگ می‌شوند
  •  

  تورنمنت بین‌المللی ازبکستان در حالی به میزبانی تاشکند از روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شده که در وزن 91 کیلوگرم، علی مظاهری کاپیتان تیم ملی ایران روز جمعه در نخستین دیدار خود باید با برنده دیدار برزیل و ازبکستان مبارزه کند.

در ادامه این رقابت‌ها وحید ابراهیمی نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی کشورمان نیز روز جمعه در نخستین دیدار خود باید با نماینده تیم ملی روسیه مبارزه کند.

این رقابت‌ها در حالی از روز گذشته آغاز شده است که  آرمین امجدیان نخستین نماینده تیم ملی کشورمان در وزن 60 کیلوگرم در اولین دیدار خود به مصاف بوکسور تیم ترکمنستان رفت و با شکست حریف خود به دور بعدی مسابقات راه یافت. وی در دیدار بعدی باید به مصاف نماینده قرقیزستان برود.

محمد ستارپور نماینده وزن 75 کیلوگرم نیز روز گذشته(سه‌شنبه) نماینده تیم ملی روسیه را شکست داد و جمعه با برنده ازبکستان و قزاقستان مبارزه خواهد کرد.

-



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 13140558
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7